Jak zwiększyć ruch w sklepie za pomocą Map GoogleMapy Google to doskonałe narzędzie pomagające klientom znaleźć Twój sklep lub inne lokalizacje, o których chcesz, aby wiedzieli. Dzięki Mapom Google możesz umieścić swój adres i łącze do swojej witryny w widocznym miejscu, dodając je jako wpis biznesowy. Te funkcje pomagają w jeszcze lepszym działaniom mającym za cel pozycjonowanie stron internetowych sklepów. Można też kierować ludzi bezpośrednio do sklepu, dodając wskazówki dojazdu z ich aktualnej lokalizacji i umieszczając link w odpowiednim miejscu na stronie. Są jednak inne sposoby, w jakie Mapy Google mogą pomóc w kierowaniu ruchu do Twojej placówki handlowej.

Utwórz wirtualną wycieczkę po swoim sklepie

Jeśli masz sklep stacjonarny, możesz stworzyć wirtualną wycieczkę po swoim sklepie, korzystając z Google Street View. Wirtualna wycieczka po Twojej firmie na Mapach Google tworzy dodatkową warstwę informacji, którą ludzie mogą wykorzystać przy podejmowaniu decyzji o tym, gdzie zrobić zakupy. Gdy utworzysz wirtualną wycieczkę, Google wyśle fotografa, który sfotografuje Twoją firmę wewnątrz i na zewnątrz. Fotograf wykona 360-stopniowe zdjęcia sklepu, które zostaną dodane do wirtualnej wycieczki. Wirtualna wycieczka po sklepie może zawierać:

  • informacje o godzinach pracy,
  • wskazówki dojazdu do danej lokalizacji,
  • informacje o produktach, które są w sprzedaży,
  • specjalne wydarzenia odbywające się w danej firmie.

Jeśli klient wyszuka Twoją firmę na Mapach Google, może zobaczyć miniaturkę wirtualnej wycieczki, którą można stuknąć, aby rozpocząć zwiedzanie. Wirtualną wycieczkę można także dodać do wpisu o firmie w Mapach Google. To wszystko pomoże Ci w jeszcze lepszym pozycjonowaniu Twojego sklepu.

Dodaj skuteczne rozszerzenia lokalizacji

Jeśli masz lokale stacjonarne, takie jak sklepy detaliczne lub inne miejsca, i chcesz kierować do nich internautów, możesz dodać rozszerzenia lokalizacji na swojej liście w usłudze Google Moja Firma lub Mapy Google. Po dodaniu rozszerzenia lokalizacji do wpisu w Mapach Google można zamieścić ofertę specjalną lub informacje o wydarzeniach. Jeśli masz wiele lokalizacji, możesz dodać wszystkie swoje lokalizacje do jednej mapy. Jeśli masz sklep detaliczny, możesz pokazać informacje o produktach, które aktualnie znajdują się w Twoim sklepie. Można również dodać informacje o wydarzeniach odbywających się w sklepie lub specjalnych ofertach dostępnych tylko w danej lokalizacji. Jeśli masz restaurację, możesz dodać godziny pracy, pozycje z menu, a nawet czas oczekiwania. Jeśli masz galerię sztuki lub muzeum, możesz dodać informacje o sztuce, wystawie lub wydarzeniu odbywającym się w danym miejscu.